Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Koniunktura konsumencka. Listopad 2017 roku

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
22.11.2017

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej, był wyższy o 0,8 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca i ukształtował się na poziomie 5,4*.

W porównaniu do listopada 2016 r. obecna wartość BWUK jest wyższa o 7,8 p. proc. Dla większości składowych wskaźnika odnotowano wartości wyższe niż przed miesiącem. Największy wzrost wystąpił w przypadku oceny przyszłej sytuacji finansowej gospodarstwa domowego (wzrost o 3,4 p. proc.) a w dalszej kolejności obecnej możliwości dokonywania ważnych zakupów (wzrost o 1,0 p. proc.).

Niższa niż przed miesiącem wartość wystąpiła dla wskaźnika obecnej sytuacji ekonomicznej kraju (spadek o 1,6 p. proc.).

Wyjdź z archiwum

Do góry

Newsletter