Wpływ pandemii COVID-19 na koniunkturę gospodarczą - oceny i oczekiwania (dane szczegółowe oraz szeregi czasowe). Aneks do publikacji (listopad 2021)
A A A
26.11.2021
W porównaniu z poprzednim miesiącem dominował spadek odsetka podmiotów wskazujących na brak lub nieznaczne negatywne skutki pandemii. Spadek optymizmu był szczególnie wyraźny w przypadku jednostek handlu detalicznego z branży tekstylia, odzież, obuwie (spadek o 26,7 p.proc.) oraz o liczbie pracujących 250 i więcej osób (spadek o 14,2 p.proc.), a także wśród jednostek usługowych z sekcji zakwaterowanie i gastronomia (spadek o 18,6 p.proc.).
Listopad był kolejnym miesiącem, w którym dominowała negatywna percepcja wpływu pandemii na poziom zamówień składanych przez klientów
W Aneksie przedstawiono także wyniki dotyczące m.in. okresu przetrwania przedsiębiorstw w aktualnej sytuacji.