Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Przemysły kultury i kreatywne w latach 2014-2016

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
Data publikacji: 28.09.2018
Częstotliwość wydania: wydanie co 5 lat

Podstawowe dane i wskaźniki charakteryzujące funkcjonowanie przemysłów kultury i kreatywnych w Polsce w latach 2014–2016. W rozdziale I – geneza, definicje, koncepcje i modele kategoryzacji przemysłów kultury i kreatywnych. W rozdziale II – liczba podmiotów, pracujących, przeciętne zatrudnienie i wynagrodzenie, wybrane informacje o wynikach finansowych przedsiębiorstw zaliczanych do przemysłów kultury i kreatywnych (przychody ogółem, koszty ogółem, wartość dodana), na tle zbiorowości przedsiębiorstw niefinansowych oraz dane w zakresie handlu zagranicznego dobrami i usługami kulturalnymi i kreatywnymi.

 

Przekroje: wielkość podmiotów (mikro, małe, średnie, duże); dziedziny kultury; lata; kierunki eksportu i importu według grup krajów.
Do góry

Newsletter