Przemysły kultury i kreatywne w latach 2014-2016



Data publikacji: | 28.09.2018 |
Częstotliwość wydania: | wydanie co 5 lat |
Podstawowe dane i wskaźniki charakteryzujące funkcjonowanie przemysłów kultury i kreatywnych w Polsce w latach 2014–2016. W rozdziale I – geneza, definicje, koncepcje i modele kategoryzacji przemysłów kultury i kreatywnych. W rozdziale II – liczba podmiotów, pracujących, przeciętne zatrudnienie i wynagrodzenie, wybrane informacje o wynikach finansowych przedsiębiorstw zaliczanych do przemysłów kultury i kreatywnych (przychody ogółem, koszty ogółem, wartość dodana), na tle zbiorowości przedsiębiorstw niefinansowych oraz dane w zakresie handlu zagranicznego dobrami i usługami kulturalnymi i kreatywnymi.
|
|
Przekroje: | wielkość podmiotów (mikro, małe, średnie, duże); dziedziny kultury; lata; kierunki eksportu i importu według grup krajów. |