Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Odniesienie do artykułu „Spiszemy się w sieci” („Rzeczpospolita”, 24.07.2019 r.)

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
25.07.2019

Szanowni Państwo,

w uzupełnieniu artykułu p. Izabeli Kacprzak, opublikowanego 24.07.2019 r. w „Rzeczpospolitej” uprzejmie wyjaśniamy, że:

  • użyte przez autorkę sformułowanie - Dlaczego jednak tylko media publiczne będą reklamować i popularyzować spis? - sugeruje, że promocja spisu powszechnego odbywać się będzie tylko za pośrednictwem mediów publicznych, co nie jest prawdą. Media publiczne to tylko jeden z kanałów promocji spisu.
  • ustawa o spisie powszechnym przewiduje określone koszty na promocję badania. Zgodnie z ideą spisu, GUS ma obowiązek dotarcia do każdego obywatela, dlatego planowane działania popularyzacyjno-promocyjne będą realizowane poprzez wszystkie dostępne kanały promocji, w tym media publiczne i niepubliczne.

 

Karolina Banaszek
Rzecznik Prasowy Prezesa GUS


Do góry

Newsletter