Menu
	
	
		
	
Definicja:
	
			
			
Źródło definicji:
	
		
		
	
		
		
Dziedzina:
Transport
	
	
	
									
	
			
	
		Przesyłka reklamowa
	Nazwa angielska:
			Advertising mail
	
Definicja:
Przesyłka pocztowa nierejestrowana zawierająca wyłącznie materiał reklamowy, marketingowy lub promocyjny, wysyłana jednorazowo do co najmniej 50 adresatów, z identyczną zawartością i identyczną treścią, różniąca się jedynie oznaczeniem adresata, adresem lub innymi danymi zmiennymi niezmieniającymi treści przekazywanej informacji.
Źródło definicji:
- 
						ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe
Miejsce publikacji: (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640, z późn. zm.) 
Dziedzina:
Transport
					Jednostka odpowiedzialna merytorycznie:
Urząd Statystyczny w Szczecinie
e-mail:
						Urząd Statystyczny w Szczecinie
e-mail: