Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Pojęcia stosowane w statystyce publicznej

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Przesyłka reklamowa

Nazwa angielska: Advertising mail

Definicja:

Przesyłka pocztowa nierejestrowana zawierająca wyłącznie materiał reklamowy, marketingowy lub promocyjny, wysyłana jednorazowo do co najmniej 50 adresatów, z identyczną zawartością i identyczną treścią, różniąca się jedynie oznaczeniem adresata, adresem lub innymi danymi zmiennymi niezmieniającymi treści przekazywanej informacji.


Źródło definicji:
  • ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe
    Miejsce publikacji: (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640, z późn. zm.)

Dziedzina:
Działalność transportowa, poczta

Jednostka odpowiedzialna merytorycznie:
Urząd Statystyczny w Szczecinie
e-mail:
Do góry

Newsletter