Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Pojęcia stosowane w statystyce publicznej

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Udział sprzedaży produktów nowych lub ulepszonych w sprzedaży ogółem

Nazwa angielska: Share of sales of new or improved products in total revenues from sales

Definicja:

Udział przychodów netto ze sprzedaży produktów nowych lub ulepszonych w przychodach netto ze sprzedaży ogółem stanowi wskaźnik ekonomicznego znaczenia innowacji produktowych na poziomie innowacyjnego przedsiębiorstwa.


Źródło definicji:
  • Podręcznik Oslo 2018, czwarta edycja
    Autor: OECD and Eurostat
    Miejsce publikacji: Paryż – Luksemburg

Pojęcie nadrzędne:

Dziedzina:
Nauka, technika, społeczeństwo informacyjne, telekomunikacja

Osoba odpowiedzialna merytorycznie:
Joanna Piotrowska
e-mail:
Zmiany w opisie pojęcia:
Do góry

Newsletter