Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Pojęcia stosowane w statystyce publicznej

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Film reklamowy

Nazwa angielska: Advertising film

Definicja:

Film promujący produkt lub usługę, trwający zazwyczaj 30 sekund, którego celem jest skuteczne zachęcenie nabywców do skorzystania z prezentowanej oferty. Dłuższą formą filmu reklamowego jest film promocyjny.


Źródło definicji:
  • Opracowanie własne Głównego Urzędu Statystycznego
    Autor: Główny Urząd Statystyczny
    Miejsce publikacji: -

Dziedzina:
Kultura

Osoba odpowiedzialna merytorycznie:
Piotr Kalinowski
e-mail:
Do góry

Newsletter