Menu
Definicja:
Źródło definicji:
Dziedzina:
Nauka, technika, społeczeństwo informacyjne, telekomunikacja
e-administracja
Nazwa angielska:
e-government
Definicja:
Elektroniczna administracja publiczna polega na wykorzystaniu ICT w połączeniu ze zmianami organizacyjnymi i nowymi umiejętnościami w administracji publicznej w celu usprawnienia usług publicznych i procesów demokratycznych oraz silniejszego wsparcia programów tworzonych przez administrację publiczną.
Źródło definicji:
-
Wskaźniki społeczeństwa informacyjnego - badania wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych
Autor: Główny Urząd Statystyczny - Departament Przemysłu
Miejsce publikacji: GUS, Warszawa 2009 r.
Dziedzina:
Nauka, technika, społeczeństwo informacyjne, telekomunikacja
Jednostka odpowiedzialna merytorycznie:
Urząd Statystyczny w Szczecinie
e-mail:
Urząd Statystyczny w Szczecinie
e-mail: