Menu
Definicja:
Sklep o powierzchni sprzedażowej od 400 m kw. do 2499 m kw. prowadzący sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki asortyment artykułów żywnościowych oraz artykułów nieżywnościowych częstego zakupu.
Źródło definicji:
Pojęcie nadrzędne:
Dziedzina:
Rynek wwenętrzny
Supermarket
Nazwa angielska:
Supermarket
Definicja:
Sklep o powierzchni sprzedażowej od 400 m kw. do 2499 m kw. prowadzący sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki asortyment artykułów żywnościowych oraz artykułów nieżywnościowych częstego zakupu.
Źródło definicji:
-
Opracowanie własne Głównego Urzędu Statystycznego
Autor: Główny Urząd Statystyczny
Miejsce publikacji: -
Pojęcie nadrzędne:
Dziedzina:
Rynek wwenętrzny
Jednostka odpowiedzialna merytorycznie:
GUS – Departament Handlu i Usług
e-mail:
GUS – Departament Handlu i Usług
e-mail: