Menu
Definicja:
Sklep o powierzchni sprzedażowej od 2500 m kw. prowadzący sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki asortyment artykułów żywnościowych i nieżywnościowych częstego zakupu, zwykle z parkingiem samochodowym.
Źródło definicji:
Pojęcie nadrzędne:
Dziedzina:
Rynek wwenętrzny
Hipermarket
Nazwa angielska:
Hypermarket
Definicja:
Sklep o powierzchni sprzedażowej od 2500 m kw. prowadzący sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki asortyment artykułów żywnościowych i nieżywnościowych częstego zakupu, zwykle z parkingiem samochodowym.
Źródło definicji:
-
Opracowanie własne Głównego Urzędu Statystycznego
Autor: Główny Urząd Statystyczny
Miejsce publikacji: -
Pojęcie nadrzędne:
Dziedzina:
Rynek wwenętrzny
Jednostka odpowiedzialna merytorycznie:
GUS – Departament Handlu i Usług
e-mail:
GUS – Departament Handlu i Usług
e-mail: