Menu
	
	
		
	
Definicja:
Sklep o powierzchni sprzedażowej od 2500 m kw. prowadzący sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki asortyment artykułów żywnościowych i nieżywnościowych częstego zakupu, zwykle z parkingiem samochodowym.
			
			
Źródło definicji:
	
		
		
		
Pojęcie nadrzędne:
		
	
		
		
Dziedzina:
Rynek wewnętrzny
	
	
	
									
	
			
	
		Hipermarket
	Nazwa angielska:
			Hypermarket
	
Definicja:
Sklep o powierzchni sprzedażowej od 2500 m kw. prowadzący sprzedaż głównie w systemie samoobsługowym, oferujący szeroki asortyment artykułów żywnościowych i nieżywnościowych częstego zakupu, zwykle z parkingiem samochodowym.
Źródło definicji:
- 
						Opracowanie własne Głównego Urzędu Statystycznego
Autor: Główny Urząd Statystyczny
Miejsce publikacji: - 
Pojęcie nadrzędne:
Dziedzina:
Rynek wewnętrzny
					Jednostka odpowiedzialna merytorycznie:
GUS – Departament Handlu i Usług
e-mail:
						GUS – Departament Handlu i Usług
e-mail: