Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów GUS



W związku z wprowadzonymi od 15 marca 2021 r. obostrzeniami w województwie mazowieckim informujemy, że w trosce o Państwa bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników zawieszamy bezpośrednią obsługę klientów. Bezpośrednia obsługa klientów nie będzie świadczona w GUS od 15 marca do odwołania. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Szczegóły znajdą Państwo w zakładce: https://stat.gov.pl/kontakt/.
Jednocześnie przypominamy, że podstawowe wskaźniki na bieżąco aktualizujemy na stronie: https://stat.gov.pl/podstawowe-dane. A komunikaty i obwieszczenia Prezesa GUS zamieszczane są w dniu publikacji o godzinie 10:00 na stronie: https://stat.gov.pl/sygnalne/
Jeśli pod wskazanymi adresami nie znaleźli Państwo interesujących danych, prosimy o przesłanie pytania o dane zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie: https://stat.gov.pl/pytania-i-zamowienia/