Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Pojęcia stosowane w statystyce publicznej

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Innowacja produktowa

Nazwa angielska: Product innovation

Definicja:

Nowy lub ulepszony wyrób bądź usługa, które różnią się znacząco od dotychczasowych wyrobów lub usług przedsiębiorstwa i które zostały wprowadzone na rynek.


Dodatkowe wyjaśnienia metodologiczne:

Innowacje produktowe muszą zapewniać znaczące ulepszenie jednej lub kilku właściwości lub specyfikacji działania.


Źródło definicji:
  • Podręcznik Oslo 2018, czwarta edycja
    Autor: OECD and Eurostat
    Miejsce publikacji: Paryż – Luksemburg 2018 r.

Pojęcie nadrzędne:

Pojęcie podrzędne:

Dziedzina:
Nauka, technika, społeczeństwo informacyjne, telekomunikacja

Jednostka odpowiedzialna merytorycznie:
Urząd Statystyczny w Szczecinie
e-mail:
Zmiany w opisie pojęcia:
Do góry

Newsletter