Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Pojęcia stosowane w statystyce publicznej

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Udział sprzedaży produktów nowych lub istotnie ulepszonych w sprzedaży ogółem

Nazwa angielska: Share of sales of new or significantly improved products as a percent of total turnover

Definicja:
Udział procentowy przychodów netto ze sprzedaży produktów (wyrobów i usług) nowych lub istotnie ulepszonych w przychodach netto ze sprzedaży ogółem. Wskaźnik ten stanowi ważną informację o wpływie innowacji produktowych na ogólną strukturę sprzedaży i poziom innowacyjności przedsiębiorstwa.

Źródło definicji:
  • Podręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretacji danych dotyczących innowacji.
    Autor: OECD
    Miejsce publikacji: Warszawa

Pojęcie nadrzędne:

Dziedzina:
Nauka, technika i społeczeństwo informacyjne

Osoba odpowiedzialna merytorycznie:
Aneta Malesza
e-mail:
Do góry

Newsletter