Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Pojęcia stosowane w statystyce publicznej

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Coaching

Nazwa angielska: Coaching

Definicja:

Metoda szkolenia pracowników polegająca na nauce w trakcie wykonywania pracy. Proces, w którym pracownik zdobywa nową wiedzę, umiejętności i doświadczenie poprzez współpracę z trenerem.


Źródło definicji:
  • Leksykon zarządzania
    Autor: Romanowska Maria (red. kol.)
    Miejsce publikacji: CDiI Difin sp. z o.o.,Warszawa

Pojęcie nadrzędne:

Dziedzina:
Edukacja

Osoba odpowiedzialna merytorycznie:
Joanna Wyzina
e-mail:
Do góry

Newsletter