Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Koniunktura konsumencka - Październik 2015 r.

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
22.10.2015

W październiku 2015 r. bieżące i przyszłe nastroje konsumenckie pozostały na podobnym poziomie jak w ubiegłym miesiącu.

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), syntetycznie opisujący obecne tendencje konsumpcji indywidualnej wzrósł o 0,5 p. proc. i ukształtował się na poziomie -9,4. Wśród składowych wskaźnika wyższą wartość odnotowano dla ocen obecnej sytuacji finansowej gospodarstwa domowego, przyszłej sytuacji ekonomicznej kraju oraz możliwości obecnego dokonywania ważnych zakupów (wzrost odpowiednio o 1,4; 1,1 i 0,6 p. proc.). Nieznacznie obniżyła się ocena obecnej sytuacji ekonomicznej kraju (spadek o 0,3 p. proc.).


Dane w załączonym pliku zawierają zmiany wynikające z korekty danych kwartalnych za 2015 r.

Data modyfikacji 06-06-2016 r.

Wyjdź z archiwum

Do góry

Newsletter