Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Tryb i procedura zasilania RSI

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Wprowadzanie nowego systemu do RSI

Dołączenie opisu kolejnego systemu informacyjnego do zasobów RSI następuje:

  • na wniosek Prezesa GUS skierowany do organów prowadzących systemy informacyjne administracji publicznej
  • na wniosek organu prowadzącego system informacyjny administracji publicznej skierowany do Prezesa GUS.

Aktualizacja RSI

Bieżąca aktualizacja zgromadzonych w RSI informacji  realizowana jest w zależności od potrzeb organu prowadzącego system informacyjny administracji publicznej, wynikających np. ze znaczących zmian przepisów prawnych regulujących obszar działania systemu, modernizacji zasobu informacyjnego systemu, wprowadzonych zmian metodologicznych w systemie.

Okresowa weryfikacja informacji zgromadzonych w RSI przeprowadzana jest na wniosek Prezesa GUS co dwa lata.

Procedury zasilania i aktualizacji RSI

Wprowadzanie i aktualizację opisów systemów informacyjnych administracji publicznej w RSI dokonują jednostki prowadzące systemy za pomocą udostępnionej im w tym celu aplikacji internetowej.

Organy prowadzące systemy informacyjne administracji publicznej uzyskują dostęp do RSI po zgłoszeniu do administratora RSI nazwiska osoby odpowiedzialnej za opis systemu. Administrator RSI przekazuje wskazanej osobie login i hasło wraz z wytycznymi dla jednostek prowadzących systemy informacyjne.

Do góry

Newsletter