Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Elektroniczna komunikacja z Urzędem

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Elektroniczna komunikacja z urzędem wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów w jednostkach statystyki (SEOD/EZD)

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom zainteresowanych statystyka publiczna zapewnia możliwość e-komunikacji z urzędem. Oprócz używanej już powszechnie komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej uruchomiono – zintegrowaną z ePUAP – Elektroniczną Skrzynkę Podawczą. Osoby składające do urzędu zapytanie, wniosek lub skargę, mogą to zrobić poprzez wypełnienie odpowiedniego e-formularza. Po przesłaniu formularza użytkownicy otrzymują Urzędowe Poświadczenie Odbioru, co gwarantuje automatyczne przekazanie sprawy do rozpatrzenia. Uruchomienie systemu eBiuro umożliwiło elektroniczny obieg dokumentów w jednostkach statystyki publicznej. System pozwolił również na wdrożenie elektronicznego zarządzania dokumentacją wewnątrz jednostek, a także na prowadzenie  korespondencji między tymi jednostkami w postaci elektronicznej, bez konieczności korzystania z systemów zewnętrznych.

Do góry

Newsletter